Biografija
Žan Tetičkovič, rojen 28. maja 1991, je v New York-u živeči slovenski tolkalist,
producent, teoretik, skladatelj, dobitnik prestižne kompozicijske nagrade ASCAP Johnny
Mandel prize 2017, večkrat nagrajeni skladatelj in diplomant priznane akademije za jazz
in sodobno glasbo v New Yorku, “The New School For Jazz and Contemporary Music
Žan je trikratni dobitnik prestižne skladateljske nagrade združenja komponistov ter
izdajateljev v Ameriki, “ASCAP Young Jazz Composers Award” 2012 in 2014 in 2017 ,
dobitnik mednarodne nagrade za najboljšo izvirno jazz kompozicijo “Jazzon LIVE
Master Award 2012”, ter dobitnik nagrade občinstva “Jazzon Audience Award 2012” za
najboljšo izvedbo kompozicije.
Je član ter so-ustanovitelj številnih projektov tako v New York-u kakor tudi v Sloveniji,
kot bobnar pa je pri svojih 27 letih sodeloval že z zvenečimi imeni jazzovske scene tako v
New York-u (Yosvany Terry, Tarek Yamani, Melissa Aldana, Jazzmeia Horn, Camila
Meza, Petros Klampanis, Guy Mintus, Lesedi Ntsane, Arun Luthra, Jonathan Finlayson,
Emmet Cohen, Russell Hall, Theodosii Spassov, Vlatko Stefanovski, Stephen Thurston,
Reggie Workman, Richard Boukas, Jane Ira Bloom, Steve Nelson, Cameron Brown in
drugi), kakor tudi v Sloveniji (Igor Bezget kvartet, Jure Pukl trio, Nina Strnad kvartet,
Marko Črnčec kvartet, Lenart Krečič trio, Big Band RTV Slovenija, Tadej Kampl “Life
is good”, Ljubljanski Kvintet Saksofonov, Nina Strnad kvartet, Uroš Perič trio, in drugi),
nastopil pa je tudi že na zelo priznanih prizoroščih, kot so: National Sawdust, Jazz
Gallery, Jazz Standard, Smalls, 55 bar (vse New York), Marian’s Jazz Room (Bern,
Švica), Arsana festival, Koprivnica jazz festival, Kino Šiška, HRT Zagreb, Sofia Jazz
festival (Bulgarija), in številni drugi.
Kot skladatelj je avtor številnih projektov: Balchemy (2013), “Oasis” z Big Bandom RTV Slovenija (2014), The Port Of Life (2016, ZKP RTV), A Love Lane Nocturne (2018), The Port Of Life II. – Ensō (2019, ZKP RTV), Simfonija št. 1 (2019) in Octoechoes (2020). Kot notni graver trenutno sodeluje s slovitim Jack DeJohnett-om in Ron Carterjem, kot teoretik in profesor pa se je ob pisanju obsežnega akademskega učbenika o polifoniji med drugim prvič preizkusil tudi kot profesor kontrapunkta na letošnji (2018) kreativni jazz kliniki v Velenju pod vodstvom Jureta Pukla.